Ljusblond tjej

 
Kolla, jag är ju nästan platinablond nu! Helt sjukt.. Vet ej om det var så jag ville ha det haha, men ska väl inte klaga. Jag tycker ju det är fint att vara blond så varför inte så blond som möjligt? ;) Nej jag är faktiskt inte riktigt platinablond, är snäppet mörkare men fortfarande otroligt ljus. Idag toppade jag även mitt hår helt själv. Tyckte mina toppar började bli lite slitna så klippte av ca 2cm. Men jag ska nog ta och boka en tid till en frisör snart endå.
 
Annars är det tisdag idag. Jag hatar tisdagar och det var SL tvungen att påminna mig om imorse. Suck för alla dessa förseningar! Idag på min prao kollade jag på två operationer, bara leverfläckar som skulle tas bort. Annars har det inte hänt något idag. Mörkret gör mig trött så har inte riktigt orken att hitta på något, borde dock plugga. Hoppas ni har haft en fin dag hörrni. 


kan du vara vänlig o svara på mitt e-mail

2013-11-12 // 20:11:34

Tycker verkligen att du ska åka! Jag åkte till london i tre månader och det var den bästa tiden i mitt liv! Jag var också osäker men är jätteglad för det nu!

http://www.youtube.com/watch?v=ug6iyvsHcOI här är en video från när jag var där :)

2013-11-20 // 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback