Idag var en bra dag

|    Jacka - Jofama by Kenza    |    Jeans - Gul & Blå    |    Skor - Primeboots    |
 
Detta har varit en jättemysig dag!  Dagen började med att jag vaknade upp bredvid bästavän hemma hos min mamma. Jag ska bo där (hos mamma) i några veckor nu hade jag tänkt. Mina föräldrar är ju som sagt skilda och när jag väl bor hos någon av dem så stannar jag vääääldigt länge. Efter en sen frukost åkte jag och Signe till liljeholmen och kollade i butiker. Jag shoppade lite grejer, visar imorgon! Sen mötte vi upp Hanna och Lova i stan och tog en fika för att sedan åka hem till Hanna och fortsätta fika där. Nu är jag hemma hos Signe och gissa vad jag har gjort?!?! Jo jag har blonderat mitt hår/utväxt. Det är fortfarande blött så inte ens jag vet hur resultatet blev..! Är lite smått orolig atm men det blir nog bra till slut. Det kan ju knappast bli värre än förra gången då det blev BLÅTT. Nu ska jag och Signe ut och träffa Elsa. Hoppas eran dag har varit bra, puuuss!


Vad hette affären där du köpte mössan? :)

2013-11-10 // 13:01:26

Så fin du är! =)

2013-11-10 // 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback