Berlin

Jag älskar bilden på den lilla flickan vid Berlinmuren, den är så sorlig på något sett...
 
Så jävla cool stad! Vår fjärde och sista destination var Berlin. Det är faktiskt den största staden jag har varit i. Och jag älskade varenda detalj av den. Det var dock lite synd att vi bara var där i en natt (två dagar), för mer tid behövs definitivt om man ska få chans att se hela Berlin. Men vi hann faktiskt med väldigt mycket. Vi kollade på massa monument, berlinmuren och shoppade. På kvällen träffade vår församlingen en annan församlingen från Göteborg och grillade korv, jätterandom haha! Efter det hade jag en träff med en av de tyska killarna jag och Signe träffade i grekland i somras. Jag och den där killen har pratat konstant med varandra sen i somras, så det var helt underbart att få ses igen. Vi spenderade den perfektaste natten tillsammans och allt kändes så overkligt, som i en dröm :')  Berlin är verkligen en stad jag kommer att åka tillbaks till i framtiden!


berätta mer om killen:D så kul när bloggare är personliga i sina bloggar:D

2013-11-06 // 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback