Tisdag

Jag imorse och igår när jag och Vendela lite random träffade Zara Larsson i gullmarsplan, haha fanbild!!!
 
Hej på er! Igår och idag har jag verkligen inte gjort något speciellt, har varit i skolan och i stort sett pluggat hela kvällarna. Idag var jag på ett sommarjobbsmöte. Jag ska jobba på Carema vård och omsorgsboende i sommar. Jag har velat ha ett jobb i flera år men idag när jag var på det där mötet flippade jag typ ur och fick lust att bara dra där ifrån. Jag vill egentligen inte slösa min ledighet på att jobba. Även om det faktiskt bara är 3 veckor. Så det var därför jag hade panik. Känns som att min sommar kommer försvinna så fort! Jag vill inte ha så många planer inför sommaren, jag vill bara spontant kunna göra en resa dit jag vill när som helst. Fattar ni? Men nu kommer jag inte kunna det... Men jag skrev på anställningsavtalet endå. Yolo lixom. 
 
Btw så ska bloggningen bli bättre. Men det jag vill att NI ska göra är att kommentera kommentera kommentera vad ni vill läsa om! Kanske mer outfits, träning, klädcollage, inredning, poledance, bekännelser eller olika tips? Jag skriver också nu väldigt mycket om min egen fritid, vad tycker ni om det? Är det jobbigt? KOMMENTERA.


Sikta på att lägga ut din outfit varje dag & lite modecollage! Sen ibland så kan till och med lägga ip hur du kanske sminkat dig elr så! Tips & bekännelser är ju också alltid roligt! Jätte bra blogg också, tänk på att du är en förebild för många! Inklusive mig!

2013-05-16 // 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback