Sol

Picknick med Nora innan skolan, mysigt!
 
Jag älskar vädret!! Den har dagen har kännts jättekonstig, vet inte riktigt varför. Det kanske är för att det helt plötsligt gick från att vara vinter till att bli värsta sommaren? Eller för att bussen jag har åkt varenda dag de senaste 7 åren har bytt hållplats i gullmarsplan? Eller för att min enda lektion idag var spanska nationella hör&läs och jag fattade typ ingenting haha. Överdrivet svårt! Annars har jag ikväll varit och tränat poledance. Det gick inte alls bra idag, jag var jättesvag. Säkert för att jag fortfarande är lite sjuk och för att jag inte tränat på två veckor. Nu är det sent och jag undrar varför jag fortfarande är uppe, godnatt! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback