Måndag | Hemma från Gotland

Två instagrambilder från Gotlandsresan 
 
Hej! Igår kom jag hem från Gotland och jag ska skriva lite om det när jag skaffat mej en ny mobilladdare så jag kan lägga in lite foton! Idag är min klass på vandring och övernattning ute i skogen. Jag tyckte att det verkade kul till en början men när det visade sej att inte så många av de jag umgås med skulle följa med så bestämde jag mej för att också stanna hemma. Fast största anledningen att jag inte följer med är för att jag har gräsligt mycket att plugga, så jag skulle inte hinna! Jag har ju inte kunnat plugga något under helgen när jag var på Gotland. Det känns endå lite synd att missa vår första "wannabe klassresa", men nu är det som det är. Jag är i alla fall ledig imorgon så nu ska jag låtsas att det är lördag och njuuuuuta lite av livet (läs plugga!). Puss på er! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback