Malmö

 
Hej finisar! Nu är jag hemma i Stockholm igen efter att ha varit i Malmö i 6 dagar. Jag bodde hos min kompis Katarina och vi hade det jättemysigt! Jag hade inte träffat henne på 10 månader så det var sjukt kul! En dag var jag i hennes skola och annars har vi varit i Emporia (som är skandinaviens största shoppingcentrum), i Köpenhamn och med min andra kompis Irma som också bor i Malmö. Jag firade även Valborg där och då var vi en sväng förbi Lund över dagen och på kvällen var vi på en strandfest. Jag har i alla fall haft det sjukt bra där borta. Jag tycker det är jätteskönt att resa bort ibland, ta en paus från sin vardag och sina rutiner. Det behöver inte vara utomlands eller något. Utan bara till en plats eller en person du tycker om. ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback