Lovet

Sleepover partypeople!
 
Nu är det söndag kväll och jag ska gå och lägga mej. Jag har haft ett jättebra litet lov. Jag har festat, hängt i stan, träffat massa vänner osv. Igår var jag på film-mys-kväll hos Mikki med några vänner. Signe och jag åkte dit i färgglada mjukisbyxor och ögonmask på huvudet, snacka om att alla stirrade konstigt i gullmarsplan och på bussen haha! Där kollade vi på en skräckfilm, åt godis, rökte vattenpipa, hade kuddkrig, rev hela huset och var uppe till halv fem. Det var verkligen en typical sleepover, jättemysigt! 


Uppdatera mer! Du suger på att göra det...kommer sluta läsa om du inte gör det :(

2013-05-14 // 14:17:05

Vad kostade A&f koftan i Danmark? Hur var priserna på A&f? :) svara gärna i ett inlägg!

2013-05-15 // 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback