En sugig måndag

|    Jeans - Zara    |    Blus - Saint Tropez    |    Väska - Michael Kors    |    Klocka - Guess    |
 
Hello angels♡ Jag kan börja med att skriva att jag är sjuk som en aids-smittad pensionär på akuten, eller nått sånt. Endå var jag i skolan idag för jag hade saker att göra, men jag gick hem lite tidigare. När jag kom hem så somnade jag såklart, helt utmattad. Så nu har jag precis vaknat (godmorgon haha?) och jag mår sämre än innan. Nu ska jag stänga av datan och sätta på en film eller läsa en bok och försöka överleva, har fruktansvärt ont i hela kroppen. 


Så du vet så är de rea på jeffery cambel skorna som du gillade på members.com, skorna kostar 750 nu, de är även rea på odd molly och sånt, gå och kika :)

2013-05-27 // 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback