Cherry blossom

 
Hej finisar! Igår hann jag inte blogga för efter skolan åkte jag till kyrkan för lub, sen direkt efter det träffade jag Tove och vi blev spontant bjudna till en fest så vi drog dit. Festen var rätt stel men whatever, jag hade endå rätt kul! Jag kom hem och somnade ungefär vid 3. Sen imorse steg jag upp vid 8, efter bara fem timmars sömn (skönt...) så mötte jag Julia. Vi åkte till kyrkan och var där några timmar för att medverka i högmässan, det ingår att göra sånt i vår utbildning. När mässan var klar så drog vi till stan och shoppade lite och käkade sushi! Senare så mötte jag upp Signe och Mikki och vi var lite i Kungsan och Humlegården och chillade. En skitrolig sak som hände var att en fågel bajsade jättemycket på Mikki haha!
   Hoppas ni har haft en fin dag, jag älskar vädret, sjukt varmt! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback