Benpass avklarat!

 
Eftersom att jag är "ledig" idag så passade jag på att dra till gymmet. Det är så skönt väder ute så jag cyklade faktiskt dit! Det tog bara 10min och blev som en uppvärmning innan uppvärmningen lixom, haha smart ju?! Väl på gymmet körde jag 15min uppvärmning på Crosstrainer och sedan ben och rumpa -övningar med vikter och på maskiner. Så nu är jag nöjd! Dock börjar jag komma in i en period igen när jag tycker att jag är så otroligt tjock. Jag vet att jag inte är det, jag är faktiskt underviktigt till och med... Men det enda jag ser är klumpen på min mage och mina mjuka dallriga ben. Usch nej fy. Jag försöker tänka på annat men ibland är det väldigt svårt bara.


du är fin som du är

Svar: ÅNGEST W0857i/(#&"()(?9´93969/)(/(t¤&&")/=)(#)?="/¤+´+ men tack älski<3
Erica Ingerstad

2013-05-20 // 21:39:02

Skönt att träna ;)
Du är fin, kasta bort de dåliga tankarna och tänk positivt :D

2013-05-21 // 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback