Timmar av polefitness

Klarade av båda dom här invertsen för första gången idag, riktigt stolt nu!
 
God kväll mina vänner! Haha... Idag har jag varit ganska upptagen för att blogga. Först var det skolan och sedan hem och hämta träningskläder och sedan iväg till poleträningen. Jag drack en Celsius påvägen dit, och shit vilken energi jag fick! Det var verkligen läskigt mycket så jag vet inte ens om jag kan rekommendera drycken till er... Jag satt på tunnelbanan och ville bara springa runt i cirklar och höll på att få en skrattatack av ingenting?! Jag måste vara sjukt lättpåverkad på koffein haha! Jag hade så mycket energi så att jag stannade kvar efter att mitt pole-pass var klart, och tränade i en annan grupps pass också. Så jag tränade alltså i 2 och 1/2 timme och jag darrade/skakade varje gång jag stog stilla. Sjukt läskigt att en dryck kan göra något sådär med en...?
 
Menmen, jag presterade i alla fall mycket bra och klarade 3 nya inverts för första gången idag! Två av dem är på bilderna, hihi jag håller inte ens i mej i stången, så duktig är jag! Nu ska jag sova och låta mina muskler växa, godnatt! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback