Questions & Answers

Q - hur är folket i din klass? är dom som dig? tycker du att du har fått väldigt nära vänner eller är de helt olik dig på sättet och beteendet? konstig fråga nu men är det många "utländska" människor? bara undrar helt generellt, tro inte att jag är värsta rasisten!
A - Nu vet jag inte riktigt vad du vill att jag ska svara, men jag försöker så bra som möjligt! :) Det går 28 personer i min klass, chansen att gilla folk är stor på samma sätt som risken att ogilla folk också är stor, haha. Det finns folk som har liknande klädstil som mej och folk som har helt olik! Mitt beteende är jag unik med ofc... Jag vet inte vad du menar med utländska, om du menar de som inte föddes i Sverige så är det kanske 3 personer gissar jag, fast jag har ingen aning! Jag har i alla fall fått massa nya fina vänner<33333
 
 
 
Q - Ni har väl inte omprov?
A - Nej men när jag hade omprov i kemi var det nog ett undantag. Det var ett prov som jag fick F på, som var grunder i kemi och jätteviktigt att kunna för att jag ska kunna jobba vidare med nästa steg i kemi... :)
 
 
Q - Vart kör du poledance? :)
A - Sthlmpole och det ligger vid Odenplan! http://sthlmpole.se/
 
 
Q - Hur orkar du göra värsta frukosten varje morgon? Dessutom är det inte ganska dyrt? Haha
A - Jag äter alltid frukost och orkar göra det på samma sätt som jag orkar borsta tänderna varje dag till exempel. Och det tar inte direkt längre tid att göra en nyttig frukost än en onyttig? Tiden som tar att bre smör och hyvla ost kan man bara lägga på att skära avokado. Jag vet inte om det är dyrt, det är mina föräldrar som köper hem saker utan att jag ber dem göra det. Det är inte heller som att jag hade fått pengar i handen om jag valde att äta en rostad macka (en rostad macka som dessutom tar längre tid att göra än en avokadomacka). Haha
 
 
 
Q - Vart är jeansen köpta?
A - Mina vita Dr. Denim jeans köpte jag på Salt på Drottninggatan. Inte den Salt som ligger närmast tc, utan en annan Salt längra upp på Drottninggatan! Fast den andra Salt kanske också har jeansen, jag vet inte :)
 
 
Q - kan du göra en videoblogg, typ visa dina favoriter från garderoben hehe :)
A - Någon gång när jag har tid! Det är så mycket skola och läxor osv. Jag lägger hellre ledig tid på vänner än att prata med en kamera och skämma ut mej på internet hehe... Men någon gång i framtiden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback