Pannkisar

 
Godmorgon finisar! Startade denna dag med lite proteinpannkakor, vaniljkvarg+hallon, blåbär och banan! Lyx! Idag mår jag faktiskt inte alls bra, har ont i huvudet och känner mej jättekonstig... Jag har legat i sängen i 2 timmar nu på dagen och halvsovigt och hallucinerat att folk kommit in i mitt rum och undersökt mej, skitläskigt. Men jag ska försöka plugga lite. Kanske även träna lite senare om jag känner mej bättre. Ha en bra dag ♡


Åh, gud vad gott det ser ut! :D
Du brukar ju göra lite lyxiga frukostar på vardagar, eller det är det för mig i alla fall, hehe. Så tänkte höra vilken tid du börjar skolan och hur lång tid det tar för dig att komma till skolan? :) Hoppas du mår bättr snatr!

2013-03-17 // 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback