Home Sweet Home

|    Blus - Vila    |    Kofta - Joy    |    Jeans - Dr. Denim    |    Klocka - Guess    |
 
Hej! Nu är jag hemma. Tråkigt men endå väldigt skönt! Jag kom hem igår vid 1 på natten någon gång. Jag var jättetrött och däckade på en gång och sov sen till 11 imorse. Det märktes verkligen att jag inte sovit någonting upp i Åre. Vi har gått upp jättetidigt på morgonen, åkt snowboard/skidor hela dagarna, haft aktiviteter hela kvällarna och suttit uppe och snackat i halva nätterna. Idag har jag varit med familjen, vi har varit på restaurang för att fira min mamma som fyller 44 år idag! Nu är jag verkligen taggad på att göra något. Typ festa eller vad som helst! Det är ju sista kvällen på lovet lixom hihi! Ska dra ut nu och möta Nippan, sen får vi väl se vart kvällen slutar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback