Halva veckan avklarad

Elsa och jag! (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg!)
 
Hej finisar! Förlåt för uppdateringen men jag har haft fullt upp. Jag var i skolan och slutade 3, då åkte jag hem och lämnade grejer, mötte upp Elsa och drog till Ledarutbildningen. När vi var där märkte vi att vi hade nästan likadana kläder på oss, haha. Så då var vi ju självklart tvungna att be någon fota oss, hihi! Det roliga är att jag och Signe också hade nästan likadana kläder på oss idag... Hon hade vita jeans + svarta hunters och det hade jag meeed. Sååå nu är ju frågan, har jag så nära vänner så att vi tänker samma sak utan att veta om det? Eller är vi bara jätte-mainstream och klär oss likadant som resten av Sverige? I alla fall, sitter och dricker thé med mamma nu. Det låter kanske jättemysigt men det är hemskt, hon anklagar mej för att röka och för att ha sovit i mälarhöjden? Wtf?? Inget av det är ens sant!!! Fyfan vad arg jag blir nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback