Gårkvällen

 
Hello fränds. Igår kväll drog jag på fest med Signe, Nippan med flera! Jag hade ju bestämt att inte dricka efter förra helgen haha, så jag drack endast ett glas vin och en halv starkcider och var bara glad endå och hade kul! Resten av folket var båda jättefulla och höga så det var inte så kul... Jag tror inte jag tål fulla människor om inte jag själv också är det haha, så jag blev på jättedåligt humör pga. att alla var så jobbiga, fyyyyyyyy. Så jag och Signe åkte hem. Vi köpte chips och dipp på vägen och när vi kom hem kollade vi på slutet av en film som gick på tv. Nu ska jag åka och möta Clara i staaaan! Det är en tjej som jag lärde känna när jag var i Åre med kyrkan. ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback