Fruktfrulle

Jag har inte alls svårt att välja bilder att lägga upp...
 
Godmorgon finisar! Igårkväll var jag på en fest med Signe och Nippan. Det var även fler från skolan där vilket var kul! Jag träffade också folk som jag har varit på kollo med för flera år sen, haha. Det var dock lite läskigt eftersom jag varit på fest i exakt det där radhuset för ett och ett halvt år sen, så man kan säga att jag var på samma fest IGEN och det har aldrig hänt förut, haha! 
 
Imorse när jag vaknade så mådde jag så jääääävla dåligt så att jag bestämde mej för att aldrig dricka igen förän tills sommarlovet, sen gick jag upp och spydde, direkt efter det åt en macka och direkt efter det mådde jag jättebra haha. Det spelar ingen roll hur bakis jag än är, mat kan alltid rädda mej haha!<333 Snart ska jag hoppa in i duschen för att sen möta upp en vän inne i stan. Jag har inte träffat henne sen i somras så det ska bli jättemysigt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback