Älskade träning

Jag i en s.k. Gemini!
 
Idag har jag varit i skolan, det var faktiskt riktigt kul. Vi redovisade vår molekyldans för några 9-åringar som kom och kollade på. Alla danser var jättedåliga haha... När jag kom hem från skolan så tränade jag lite på min pole. Dock så värmde jag inte upp tillräckligt länge, så jag hade lite svårt att fastna vilket gjorde att jag lätt gled neråt. Men endå lika kul! Lyx att jag kan träna pole när jag vill!
 
Nu sitter jag och kollar på Ullared. Det är nog mitt absoluta favoritprogram på tv (efter bonde söker fru), haha! Lite patetiska människor som shoppar lite patetiska grejer, härligt bara! Skulle jättegärna vilja åka dit faktiskt, kanske ska planera in en campingsemester till Ullared i sommar? x)


Vi kan dra dit tillsammans❤️❤️

2013-03-18 // 23:00:04

hahaha ingen aning! :o

ååh tack så mycket! är super nöjd med den :D

2013-03-18 // 23:25:49

På sommaren är det nog kaos på Ullared, haha ;)

2013-03-19 // 13:42:42

Uppdatera mer snälla !

2013-03-20 // 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback