17 år

|    Jeans - Bikbok    |    Pikétröja - Abercrombie & Fitch    |
 
Hej på er! Jag har inte kunnat blogga i helgen pga. att jag har varit upptagen. Jag har pluggat arslet av mej och den lilla lediga tid jag gav mej själv, spenderade jag med att mysa med Signe på fredagskvällen och att festa med Signe och Mikki (+massa andra från skolan) på lördagskvällen. Den här veckan (bestående av endast 3 dagar, i know) har jag endå haft mycket i skolan. Nu är det mesta klart, dock har jag en stor redovisning i kemi imorgon. Men efter den så är jag klar med allt för det här läsåret! Yey! Förresten så fyllde jag år igår, så nu är jag 17 år!!! Ett år till 18, känns bra. Släkten var här och firade lite. Jag kan visa vad jag fick i present en annan dag, puss 


kan du visa ditt rum? hade varit super kul <3

2013-06-05 // 21:24:49

Du går på värmdö? Naturlinjen va? :) hur är det att gå på naturlinjen? Trivs du i skolan? Är det mycket fester? Lärde du känna Signe på värmdö gymnasium?
Tacksam för svar! Puss<3

2013-06-18 // 18:59:11

snyggt linne! Vars kommer det ifrån?

2013-07-05 // 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback