Strawberry cheesecake

Världens godaste smak på Ben & Jerry är strawberry cheesecake, spring och köp!
 
Vet att detta inte är vad jag borde äta just nu eftersom det är magsjuk jag är. Men jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde imorse och igår. Och eftersom jag endå inte ska med på skidresan imorgon så skiter jag fullständigt i vad jag äter nu. Jag får inte följa med av min pappa, och visserligen så vill jag nog inte det heller riktigt. Jag skulle inte orka en heldag, vi skulle ju åkt 6.30 och vart hemma sent på kvällen. Känns lite ostabilt att åka buss i 6 timmar också. Nu ska jag fortsätta äta glass, kolla Gossip Girl och sova. Sämst uppdatering men mår för dåligt för att skriva och så finns det heller inget att skriva om. Dagens höjdpunkt är lixom min glass haha? Blog u later, kisses ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback