Sjuk

Naturell yoghurt, special-K flingor, hallon, blåbär och banan
 
Stannade hemma från skolan idag. Mår inte alls bra och har vaknat hela natten och varit varm/kall och illamående osv. Har ingen aptit och har inte ätit på hela dagen, ska försöka få i mej lite yoghurt nu (den på bilden). Måste verkligen krya på mej tills imorgon så jag kan följa med på skidresa med skolan! Nu ska jag kolla ett avsnitt Gossip Girl och sen plugga kemi, biologi, matte, spanska osv. Orkar ej!!!


vad har du för data? och är den bra och vad kostar den? skulle verkligen vilja ha svar för jag ska få/köpa en ny data snart :)

2013-01-28 // 16:44:29

Åh, trist att vara sjuk :( det lät dock mysigt, om man tar bort sjuk"domen" (gud vad hemskt det lär), pluggningen och att du kanske inte kan vara med imorgon ;) gossip girl är aldrig fel, krya på hörru! ps. sååå himla fin blogg, den ska jag lägga på minnnet :)

Svar: Jag förstår vad du menar! Jag har det ju endå rätt mysigt och försöker tänka så, hehe :)
Erica Ingerstad

2013-01-28 // 17:03:16

Åh, jobbigt... Krya på dig och hoppas du kan följa med på skidresan! Var är det ni ska? :D

Svar: Tack det hoppas jag också! Bjursås över dagen bara :)
Erica Ingerstad

2013-01-28 // 17:30:54

krya! :)


kolla gärna in min blogg och kommentera något, kram :)

2013-01-28 // 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback