Proteinpulver

Proteinpulver från Great blandat med arlas proteinblåbärsmjölk och två omega3 kapslar

I eftermiddags/kväll innan jag tränade så åkte jag och Isabelle till närmaste hälsoaffär för jag skulle köpa proteinpulver. Jag blev lite chockad över priset, 350kr kändes lite mycket men man måste ju i alla fall testa! Jag köpte en variant som var fri från kolhydrater eftersom jag bara är ute efter proteinet och då blev det lite dyrare. Jag ska se till att dricka lite av detta varje dag, man kan ju alltid smyga ner lite i sitt vatten eller mjölk när man t.ex. äter frukost osv. Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mej direkt och låta mina muskler växa under natten. Ni som tränar, kom ihåg att sova era 8 timmar, det är då musklerna växer och bygger upp sej själva ju!
 
Dagens träning:
Löpbandet 15min (-150kcal)
Insida lår på maskin 35kg 12x3rep
Utsida lår och rumpa på maskin 30kg 12x3rep
Leg press (lår och rumpa) 70kg 12x3rep
Gruppträningspass med fokusering på core-muskulaturen. (mage&rygg)
 
Det där var det enda jag hann göra idag innan core-passet började. Efter passet hade jag och Isabelle ett bokat möte med en PT (personlig tränare) för att diskutera våra mål osv, nästa fredag ska vi träffa han igen och då ska vi träna, jag är faktiskt rätt nervös hihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback