Too much to do

 
Igårkväll sov jag hos Signe med Mikki. Signe fyller år idag så vi firade henne med hennes familj idag på morgonen! Jag åkte sen till skolan och gjorde ett matteprov, vill inte ens tänka på hur det gick fyyy... Jag åkte hem efteråt för jag har så fruktansvärt ont i halsen, orkar inte vara sjuk längre! Nu har jag nyss ätit lite soppa med mamma, skönt att hon fortfarande är mammaledig så att jag får lite sällskap av henne och min lillebror, hihi så mysigt!
 
Snart har jag en tandläkartid, det orkar jag egentligen inte, tycker mitt liv innehåller alldeles för mycket måsten just nu. Jag vill bara gömma mej under en sten. Ni vet känslan när det bara blir FÖR mycket... Då skiter man i att göra allt istället. Jag hade 2 prov och en redovisning förra veckan, denna vecka har jag 4 prov och en inlämning. På provet vi hade imorse var bara halva klassen där. Så det är inte bara jag som känner att det blir för mycket. Det här är verkligen inte rättvist!


Jag var också hos tandläkaren idag, hehe ;)

Svar: Jaha, gick allt bra? inga hål? :D
Erica Ingerstad

2013-02-18 // 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback