Questions & Answers

Q - åh gör du! Hur är det? Kan du beskriva linjen och gymnasiet?
A - (Värmdö Gymnasium - Natur, inr. forskning journalistik) Gymnasiet är jättebra, rekommenderas verkligen! Det är en ganska stor skola, går ca 1100 elever där vilket är kul. Matkortet är ett riktigt plus! Min inriktning skiljer sej väldigt mycket ifrån hur andra klasser på Värmdö jobbar... Vi har vääääldigt mycket grupparbeten. Ämnena jag läser är precis som vanlig natur-natur men vi arbeter på andra sett. T.ex. skriver artiklar/repotage eller gör radioteatrar.

Q - Finns linnet kvar att köpa ? :)
A - Ingen aning, köpte det på höstlovet så antar att det inte gör det. :(

Q - det låter jätte roligt att åka till Malta hur länge är man där:)?
A - Man kan åka 2 eller 3 veckors :) rekommenderar 3 eftersom tiden går så fort när man har roligt!

Q - haha palla leka perfekt liv,du är patetisk
A - Nej du är patetisk som ens kommenterar något sånt!!!!! :O ...

Q - var kan man köpa den väskan,vad kosar den?:)
A - Michael Kors väskan kan man köpa på Jackie, NK eller mycloset (bara den i sturegallerian) och den kostar 2700kr.



Haha vem fan är psykot? Vadå leka att ha perfekt liv, dummaste jag hört. Ingen har perfekt liv haha cp störd må jag säga

2013-02-09 // 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback