Lördag

Den här frukosten slår ju alla mina tidigare haha!
 
Igår kväll var jag hos min vän Jessica med några andra tjejer och åt tacos och förkrökade lite och hade det mysigt. Sen drog vi vidare till en fest i Enskede och där träffade jag även andra jag kände vilket var riktigt kul. Det blev en lyckad kväll, i alla fall för mej, vet inte hur det slutade för mina vänner riktigt haha... Nippan sov hos mej och vi var hemma vid halv tre ungefär. Idag mår jag faktiskt riktigt bra! Jag och Nippan (som mest kollade på och klagade på mej haha) gjorde en riktigt god frukost med massa frukt! Mums! Nu måste jag skynda, ska hem till mamma och fira min lillebror som fyllt 1 år. Vi skulle egentligen firat honom för två veckor sen men han var sjuk då, snuttisen. Ska bli jättemysigt att träffa honom min lilla bebis. ♡


palla att du äter så himla gott hela tiden! blir så avundsjuk ju!

2013-02-10 // 22:39:26

men vad GOTT!! :O

2013-02-11 // 08:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback