Just like a tattoo, I will always have you

 
Min pappa sa i somras att jag fick göra en tatuering om jag ville. Jag har tänkt på det jättemycket sen dess men vet inte riktigt om jag vill. Jag tycker verkligen det är skitsnyggt men är rädd för att ångra mej. Jag skulle endå bara göra något litet, typ ett ankare, tro-hopp-&-kärlek-tecknet eller en snöflinga! Vita tatueringar är faktiskt också riktigt snyggt! Men det skulle inte funka på mej som själv är blek haha. Citat älskar jag också, men det känns som att man kanske tröttnar? Men gud asså jag har verkligen skitsvårt att bestämma mej, jag har ju som sagt grubblat på det här enda sen i somras! Om ni orkar så får ni gärna kommentera vad ni tycker, något motiv ni tycker är snyggt och vart den borde sitta!


Det är jätte fint med en liten tatuering men om du ska göra en och är osäker på vad så tycker jag du borde göra något som betyder något för dig, som du kommer ha med dig hela livet, annars är det lätt att man ongrar sig! :)

2013-02-20 // 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback