#healthyeating

Minikeso och avokado
 
Tänk ångesten som uppstår när du tryckt i dej choklad, illamåendet efter att ha ätit dej mätt på socker eller tröttheten som uppstår de dagar du åt en dålig frukost. En sak ni kanske inte visste, är att jag är väldigt intresserad av kost! Jag har nog fått det av min mamma, hon har alltid lagat massor av konstig vegetarisk yoga-mat med massor av olika frön, bönor, linser, örter osv haha. Men det är verkligen kul! Man blir mycket gladare av att äta mat som är färgglad och det är kul att expirementera med mat. Jag är inte så mycket för att laga mat, jag har inte det tålamodet. Men att göra sallader är riktigt kul. Jag har funderat att testa på raw-food dieten, men vet inte riktigt hur man gör och vad man kan äta... Hmm, jag får läsa på lite och sen bestämma mej! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback