Godmorgon

Naturell yoghurt, hallon, blåbär, banan, valnötter och jordnötssmör + caramellatte
 
Godmorgon! Nu har jag precis käkat en stor god frukost (och håller på att spy av mättnad vilket inte är så kul) och sitter och stresspluggar matte i sista sekund. Jag ska åka till skolan om en halvitmme ungefär och då ska jag göra matteprov, jag är såååå nervös! Efter skolan ska jag och Isabelle på ett bodypump-pass på gymmet, det är första gången så det blir kul! Jag skrev för ca två veckor sen att det var första gången då, men vi kom inte iväg. Men i eftermiddag gäller det! Är så sjukt taggad! 


Hej igen :) ska vi göra ett länkbyte imorn om du har lust och tid? :)

2013-02-21 // 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback