Dagens

|    Jeans - Only    |    Tröja - Gina Tricot    |    Väska - Michael Kors    |    Klocka - Guess    |
 
Hej på er! Idag har jag varit i skolan. Jag hade läs-och hörförståelseprov i spanska som var jättesvårt! Jag fattade typ ingenting av det så jag har ingen som helst uppfattning om det gick bra eller dåligt, men antagligen så gick det åt helvete haha! Efter skolan har jag bara varit hemma och pluggat. Vi har så orättvist mycket i skolan den här och nästa vecka... Jag har två spanskaprov (eller egentligen fyra: hör, läs, skriv och grammatik), en engelskaredovisning (man ska ha skrivit två A4), en intervju att göra med en flykting (och då måste jag förbereda alla frågor och fakta om landet och kriget personen flydde ifrån osv), bara denna vecka. Nästa vecka har jag två matteprov, ett biologiprov och ett kemiprov! Det är fan inte okej!! Och nu kan jag inte skriva mer om det här för då kommer jag snart börja gråta... Tur att vi har ett lov att se fram emot när vi är klara med allt detta! 


sv; tack så mycket!
superfin blogg du har! usch jag har också så mycket i skolan just nu, inte roligt!

2013-02-13 // 19:47:43

Jätte fin blogg har du!
Skulle vi kunna göra ett länkbyte?

2013-02-13 // 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback