Åre

Hej sötisar! Nu har det varit dålig uppdatering och anledningen är att jag är i Åre! Jag åkte hit i söndags morse och åker hem imorgon, så jag är hemma sent på fredag kväll. Jag har det skitkul här. Jag åker både skidor och snowboard hela dagarna och på kvällarna har vi aktiviteter. Vi har bl.a. varit på ett äventyrsbad, badat badtunna och bastat och krypit ner i gråttor i berg osv!! Vi kröp runt ca 5m neråt i ett berg i olika gångar som var jättetrånga och klaustrofobiska. Jag har gjort helt sjukt coola saker som jag kommer att få massa minnen av. Jag är här med svenska kyrkan, tre olika församlingar och vi bor på en gård med 2-6 personer i varje rum. Jag har det jättemysigt och hoppas ni också njuter av erat lov! Uppdaterar er på lördag, puss ♡




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback