Hello December

 
Oj vad fort tiden går! Idag är det första december men sorlgligt nog så har jag nästan inga julkänslor alls? Det kanske är för att vi inte julpyntat ännu, förhoppningsvis gör mamma det i eftermiddag! Jag skulle även vilja baka lussebullar och lyssna på julmusik, det skulle nog väcka lite julkänslor. Annars har jag öppnat första luckan i min chokladkalender och ikväll ska jag kolla på julkalendern! Vill ha snöööö...
 
Jag har bloggat dåligt senaste veckan men jag har inte varit på humör för att sitta vid datorn. Jag har kännt mig lite deppig och försökt hålla mig sysselsatt genom att hela tiden omringa mig med vänner. Jag har bland annat varit på bio, tränat och handlat första julklappen! 


Haha! JO men vet du vad jag gjorde? Jag tände första ljuset, dukade fram Janssons frestelse, sallad, julmust och pepparkakor! Vilka julkänslor jag fick. Så underbart. Hoppas du också får dina! =) ha en fortsatt trevlig kväll Erica

2013-12-01 // 22:09:32

kan du blogga nån gång tack

2013-12-05 // 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback