Pappas födelsedag

 
Igår var min sista jobbdag på ålderdomshemmet, otroligt skönt men kanske endå lite sorgligt(?). På kvällen träffade jag Henning, jättekul eftersom det var så länge sedan! Vi tänkte ha en myskväll så vi köpte massa godis men kvällen fick en annan vändning och vi drog på en fest istället! Det var en bra fest så det blev en rolig kväll, efter festen sov Vendela över hos mej och imorse gick vi upp vid 9 (efter enbart 5 timmars sömn) och gjorde frukost på sängen och grattade min pappi som fyller 54 år idag! Så idag har jag bara varit hemma med pappa, farmor och farfar och ätit tårta osv. Jag är verkligen jättetrött eftersom jag sov så lite inatt, men samtidigt är jag som vanligt sjukt taggad på att hitta på något! Vi får helt enkelt se vart kvällen slutar ♡


Kjolen är ju hur fin som helst! Vart har du köpt den? :)

2013-08-18 // 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback