Mina älskade Levis

|    Tröja - Gina Tricot    |    Shorts - Levis    |
 
Nu har halva veckan gått och jag har precis kommit hem efter att ha spenderat 8 timmar i min kära skola (försöker vara lite positiv..!). Det har varit jättevarmt idag så på lunchrasten köpte vi sallad och satt ute på gräset och hade picknick. Och då sitter jag med ryggen mot solen och får på inte ens 1 timme, världens hemskade bondebränna efter min tröja haha! Men dåligt pigment som jag har så har det faktiskt försvunnit nu, typ ramlat av eller blekts bort? Men det är ju faktiskt bara bra den här gången haha! 
 
Nu ska jag dra in till stan en snabbis med min Signe!!<3 
Hörs senare, puss! 


Oj vilka snygga shorts!

2013-08-28 // 19:47:44

Hej! Jag tycker att du har sjuuuukt bra klädstil så himla avis :3 och att du har verkligen lyckats med din träning vilket också gör mig avis eftersom jag gett upp ett antal gånger och börjar om sen igen heh. Tycker det är himla kul att läsa din blogg! Fortsätt så :D

2013-09-01 // 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback