Lördagsgodis + PLL

 
Igår kväll stannade vi hemma istället för att gå ut och festa. Det var mysigt, vi lyssnade och dansade till gamla nostalgilåtar! Vendela och Olivia drog hem sen men Signe sov kvar. Imorse gick vi upp halv 9 för jag hade ledarmöte i kyrkan vid kl 11. Nu är jag äntligen hemma efter en nästan 6 timmars lång genomgång i kyrkan, så sjukt tråkigt. Men jag ska bli ledare under detta år så jag var tvungen att gå dit. Nu ligger jag i sängen och kollar på första avsnittet av Pretty Little Liars, jag ska börja kolla på den serien eftersom att alla säger att den är sjukt bra! Snart kommer Lova hit och ikväll ska vi hem till Vendela för klassfest/mys/grillkväll med förhoppningsvis hela vår klass, sooo cosyyy! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback