Långa dagar

Crosstrainer på gymmet    |    Igår testade jag och Signe på dessa omtalade Yollibox, dom var väldigt goda men det är väl en myt att dom ska vara nyttiga(?)    |    Jag ensam i omklädningsrummet på gymmet woho
 
Nu har jag äntligen lite ledig tid för första gången den här dagen... Jag har varit i skolan och vi slutade halv 5 och då drog jag direkt till gymmet. Jag satsade mest på att köra kondition idag så det blev 25min på crosstrainer och sedan 15min på löpbandet. Jag gjorde även några mage- och ryggövningar. När jag kom hem så pluggade jag matte och det är så jag har spenderat min kväll. Vi hade terminens första mattelektion idag och vi fick helt sjukt mycket att göra tills IMORGON. Man skulle nog kunna säga att jag är riktigt arg på det. Nu ska jag äntligen sova för att jag har längtat efter det hela kvällen, puss 


Yollibox är det det som ligger i Gallerian? Det här frosenyoghurt? :)

2013-08-22 // 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback