Hej igen

 
Nu har jag njutit av min sommar och haft "the time of my life". I alla fall tills för 3 veckor tillbaka då jag började sommarjobba. Jag jobbar på Carema äldreboende i Högdalen. Det är ett ganska skönt jobb för att det finns inte så mycket jag får göra. Vilket dock gör det väldigt långtråkigt också, men det ska bli trevligt att få pengar! Jag jobbar kl. 10-16.30 varje vardag. Men nu har jag bara 2 dagar kvar, woho! Nästa vecka börjar skolan så förhoppningsvis ska jag få igång mina rutiner då, börja träna och börja blogga igen! Självklart satsa på skolan och plugga mycket också blablabla... Hoppas ni alla haft ett grymt sommarlov! ♡
 


Hej! Var har du köpt den här tröjan? Jättefin!

2013-08-18 // 18:31:25

Jättefin klänning, eller är det tröja och kjol? :)

2013-08-19 // 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback