Fredagsmys

|    Linne - Chelsea    |    Jeans - Bikbok    |    Skärp - Liebskind    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Hej på er! Hoppas ni har haft en mysig fredag, för det har jag haft! Jag var i skolan och slutade kl 14, jätteskönt med en kort dag! Då drog jag direkt till gymmet och körde ett benpass och sen åkte jag hem och så kom Tove till mig och vi lagade en supergod middag. Tonfiskburgare med bröd fick det bli eftersom jag och Tove är mästerkockar när det gäller just tonfisk. Efter att vi hade ätit så skulle vi f'ärga min utväxt, alltsåååå shit jag är så missnöjd. Mitt hår skiftar nu mellan platinablondt, grått, blått, oranget och gult. Det är också mycket mycket ljusare nu än det var innan... Jag hoppas det blir bättre efter några hårtvättar och att jag vänjer mig snabbt! Resten av kvällen spenderades med film, smält choklad och grillning av marshmallows över stearinljus. So cosy!! Nu har Tove precis åkt hem och jag ska ta och gå och lägga mig, puss 


kan man få recept på pannkakorna? :) älskar din blogg!

2013-08-26 // 16:02:35

åååh gud vad gottt!

2013-08-28 // 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback