Dags för myskväll med babes

|    Kofta - Zara    |    Jeans - Bikbok    |    Linne - vet inte   |    Väska - Michael Kors    |
~ Första bilden blev så misslyckad på ett coolt sätt så var tvungen att lägga upp den haha ~
 
Efter en mysig dag på söder med fika, jordgubbar och saknade Nathalie så ska jag nu börja röra mig hem till Vendela för att träffa mina favoritbrudar för en s.k. "spelkväll". Vi brukar spela roliga sällskapsspel och det är faktiskt stört roligt och mysigt! Väldigt underskattat faktiskt! Folks reaktioner när jag berättar att vi brukar ha spelkvällar är typ att dom tycker att jag är konstig..? Det är faktiskt jättemysigt! Roligare än filmkvällar och allt sånt där. Ikväll är sista kvällen på mitt sommarlov, eftersom skolan början i övermorgon. Så nu ska jag njuta av trevligt umgänge och SPEL!!! Ha en bra kväll finisar 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback