Questions & Answers

Q- om du skulle till new york, vad skulle du köpt och vilka affärer skulle du besökt? :)
A - Jag skulle ha besökt allt! Victorias secret, Ralph Lauren, Forever 21 osv. Även olika gallerior och köpcentrum. 
 

Q - Var fick du den billigare? :)
A - Odd Mollykoftan fick jag billigare när jag köpte den på Åhléns pga. att jag hade en rabattkupong! 

Q - Kan inte du göra en video när du dansar eller uppträder poledancing eller vad man säger? :)
A - Hahaha jag gjorde ju det förut... Jag kan försöka fixa det någon gång, men jag tycker att det är jättepinsamt x)

Q - Var komer den rosa kudden ifrån? Skulle bli så glad om du svarade! :)
A - H&M Home, men det var för typ 3 år sedan tyvärr :(

Q - Var köper men en sån där väska och vad är det för märke och hur mycket kostar det:)
A - Märket på väskan är Michael Kors och du kan köpa den på bl.a. NK, My Closet, Jackie. Den kostar ungefär 2700kr!


Q - skulle du k
unna lära känna någon via instagram? :)
A - Jag tror inte det... I så fall ska det vara någon som jag vetat vem det var innan eller kanske träffat någon gång för länge sen. Men det beror såklart på situationen! :)

 

Q - får man pms om man äter p-piller?
A - Inte just pms, men humörsvängningar kan man tyvärr få.. och en blodpropp i benet.

Q - Vart har du köpt spegeln? Jättefin :)
A - Tack! Den är från In och Finn.


Q - Du är verkligen jätte fin och otrolig inspiration! Jag har en fråga... kanske lite konstig men, hur stor är din säng? och nästa fråga blir då hur stort är dit täcke som du har till sängen liksom?
A - Min säng är 120cm bred och 200cm lång och mitt täcke är 150cm bred och 200cm långt! Tack så jättemycket! :)

 

Q - Jag funderar på att börja i poledancing och jag undrar vart du tränar de eller tränar du bara hemma? (Var bor du?) hur länge har du tränat? Började du i en ny börjar gruppe? Hur ofta tränar du det?
A - Jag måste bara säga att jag tycker verkligen att du borde börja för det är skitkul! Jag har en stång hemma så jag kan träna när jag vill, men en gång i veckan tränar jag i en klubb som heter Sthlmpole (som ligger i Stockholm vilket man hör på namnet hehe). Jag har tränat i ett år nu och ja, jag började så började jag i en nybörjargrupp! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback