Justin Bieber ♡

 
Jag måste bara berätta varför jag är den lyckligaste flickan på jorden. Jag hade ju biljetter till att se Justin Bieber på tisdagen. Jag hade dåliga läktarplatser men endå, det var så jävla underbart att få se honom live. Så när jag vaknade upp på onsdagen var jag ledsen över att typ aldrig få göra det igen. Så jag satt inne på blocket hela dagen och letade biljetter. Till slut fick jag och Signe tag på jättebilliga ståparkett-biljetter. Billigare än orginalpriset haha! Så vi skyndade oss till Globen och kom in vid sju och lyckades med hjälp av våra övernaturliga förmågor att tränga oss förbi alla som köat hela dagen. Så vi stog helt längst fram vid ståparkett! Dom här två kvällarna har varit bland dom bästa kvällarna i mitt liv. Så mycket känslor jag kände dom dagarna har jag aldrig känt förut. Hela veckan har varit helt sjuuuuuk. Jag älskar Justin asså ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback