Ingen söndagsångest här inte

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet av bilderna! Man blir ju faktiskt lite egokickad när man ser dem hihi!
 
Idag vaknade jag upp och bestämde mej för att inte göra någonting pga. söndagsångesten och att det sista dagen på lovet. Så idag har jag inte gjort ett dugg, och så fick jag reda på nyss att jag är ledig imorgon! Det var en härlig och befriande känsla haha! Så snart blir det nog gymmet och kanske en stund förbi solariet? Idag har jag även beställt lite (läs mycket) protein från fitnessguru.se som jag längtar efter att det ska komma! ♡


Men guud va härliga bilder, ser super proffsiga ut :)

2013-04-07 // 18:04:56

16 jävla år.. fyfan va sjukt.

2013-04-07 // 18:22:10

Jättefina bilder!:)

2013-04-07 // 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback