Wanted

Jag satte ihop ett litet collage med saker jag vill ha (shit vad sämst jag är på att klippa i bilder...). Jag har letat efter vita jeans i över ett halvår! Jag vill ha just Dr. Denim's modell och då finns dom bara i large. Dö. Sen kommer jag antagligen att få Uggsen av min pappa när det blir lite kallare ute... Hoppas jag i alla fall! Koftan kan jag önska mej i julklapp.


heeej kan du göra ett inlägg med tips om vad man kan ge sin familj i julklapp? :)

2012-11-19 // 14:12:40

Beställ dem vita jeansen på nätet! :D

Svar: whaaaat elsa jag visste inte att du hade blogg! :D haha säg en hemsida där de finns... har kollat på typ en miljon olika hemsidor och där finns de bara i large :(
Erica Ingerstad

2012-11-19 // 16:05:18

haha, nee har inte sagt den till någon, isch! :)
men neee, då vet jag inte! ring till carlings och be de special beställa dem åt dig :D! de brukar vara jättesnälla med sådant :)

Svar: aha ofta jag visste inte att man kunde göra de... haha men ja, jag kan ju kolla med dom! :D <3
Erica Ingerstad

2012-11-19 // 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback