Polefit

Älskade träning! Två bilder från kvällens träning. Första bilden är jag som har hängt uppochner på stången och sen kommer ner i handstående med en fin "pose" som en avslutning på en invert (som det heter). Andra bilden är jag i en invert som kallas teddybjörnen. Jag är typ den enda i min grupp som kan den! Den är svår eftersom man inte håller i sej och det enda fästet man har är "fettet" under armen. Där jag förresten har några blåmärken nu...


Driver duu!! Fyfan vad häftigt och coolt! Om jag var vig skulle jag också så gärna vilja börja med poledancing!

Svar: Jag tycker du borde prova i alla fall! Du kommer du fastna efter bara en lektion! Och du kommer att bli vig av det, jag lovar! :)
Erica Ingerstad

2012-11-27 // 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback