Onsdag kväll

Har ägnat hela eftermiddagen och kvällen åt att städa mitt rum och plugga och tog nyss en lång varm dusch. Skulle egentligen velat bada men vi har inget badkar här hos min pappa tyvärr. Nu ska jag snart krypa ner i min säng och sätta på ett avsnitt Gossip Girl. Jag har börjat kolla om från säsong 1! SÅ JÄVLA UNDERBART
 
I alla fall. Innan jag säger godnatt så måste jag tipsa er om det här underbara schampot (flaska nr2 på första bilden och sen bilden längst ner). Märket är Waterclouds och det är ett mer proffesionellt schampoo från frisörsalonger och det är helt jävla amazing! Det känns som man masserar håret med yoghurt blandat med typ olivolja så mjukt är det! Och när man sköljt ur det så vill man nästan inte ta balsam efteråt för att det känns som om det inte behövs. Den funkar jättebra på mitt hår som är tunt och slitet. Jag har det typiska "nordiska" håret (svennehåret). Det finns även balsam och hårinpackning i samma serie som jag verkligen måste köpa. Puss
 
Waterclouds Repair Shampoo
Finns på de flesta hår/frisörsalonger och kostar runt 150kr om jag minns rätt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback