Naglar

 
 
Något som jag älskar är att hålla på med naglar. Jag brukar göra akrylnaglar på mej och mina vänner. Bilden högst upp är min hand med akrylnaglar som jag har gjort. Jag har inte tagit någon kurs så är inget proffs utan jag har lärt mej själv. Jag praoade på en nagelsalong och kollade hur de gjorde och när min prao var över beställde jag hem lite akrylvätskor och pulver för att börja experimentera! 
 
Jag hade tänkt tipsa er om en jättebra och billig hemsida där man kan beställa akrylsaker... Men såg nu att dom ändrat sen sist jag beställde så nu får man inte beställa akrylgrejer om man inte har licens/diplom som utbildad nagelterapeut. Det är ju absolut inte giftiga och hälsofarliga saker hallå... Men man kan fortfarande köpa massvis med fina och billiga dekorationer där! Glittret på bilden ovan kostar endast 9:- per burk och en fil kostar endast 8:- !!!!
 
Mavala-lacket som är på bilden är en nagelförstärkande vätska som åker in i nageln. Jag använder den en gång i veckan och den är verkligen skiiiitbra! Den gör naglarna hårda! Finns att köpa på Åhléns för runt 70:- om jag minns rätt.
<--klicka



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback