Långt hår

 
Shit vad jag vill ha långt hår! Kolla på bilderna, bilden i mitten - VILKET DRÖMHÅR! Jag har aldrig haft långt hår i hela mitt liv. Jag hade ganska långt när jag gick i 5an men då klippte jag av det så det slutade vid hakan. Dum som jag var!! Sen på de senaste 5 åren hade mitt hår växt så att det slutade nästan under brösten. Men för två månader sen klippte jag av 8cm för att det var olika långt på sidorna och så sjukt slitet. Jag kunde inte ha svarta kläder för det såg så risigt ut haha! Så nu är mitt hår riktigt kort. Men jag trivs i det eftersom det är "färskt" och inte slitet! Jag har funderat rätt mycket på att skaffa löshår. Jag vill ha löshår, men jag vill inte vara tjejen med löshår. Även om man fixar löshåret på en proffesionell salong så skulle jag nog känna mej lite trashig... Vet inte varför, bara en känsla. P U S S   


Du blir aldrig trash babe!

Svar: bebbooo<33333
Erica Ingerstad

2012-11-23 // 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback