Julklappstips

Jag fick en fråga om jag kunde göra ett inlägg med julklappstips så självklart! Nu gjorde jag bara till mamma och pappa eftersom det är jobbigt att göra till syskon eftersom de kan vara i olika åldrar... 
 
Till sin mamma kan man ge t.ex. inredning. Kuddar, filtar, ljuslyktor eller en salladskål kanske? Man kan också ge lite spa-saker så som badskum, hudlotion, parfym, nagellack eller liknande. Smycken uppskattas också alltid men då ska det i alla fall vara silver. Inte något skit från t.ex. H&M... Sen är ju julen så mysig så då kan man ge bort koftor, tofflor, pjamasar, mössor och vantar.
 
Till sin pappa kan man också köra på det mysiga. Som en morgonrock eller tofflor. Inredning funkar här också om man vet att sin pappa gillar sånt. Parfym är en jättebra present och likaså kläder eller böcker
 
Något som jag tycker är en bra present till både mamma och pappa är en fin fotoram med en bild på dej eller på dej och dina syskon. Lite egoistiskt men väldigt personligt! Då kan man gå ut och ta fina "modellbilder" med sina syskon och sen framkalla dom i stort format och lägga sina pengar på en fin fotoram. AWESOME ELLER HUR??? 


Skulle vi göra ett länkbyte? isf kan vi kö på ett 20.00 ikv? tidsinställt? :)

Svar: Ja vi kör på det! Jag skriver mitt inlägg nurå, så kommer det upp ikväll. blir det bra? :)
Erica Ingerstad

2012-11-19 // 16:26:40

Du är så smart, tack för tipsen! :D

Svar: åh tack! kul att du gillade det! :)<3333333333333333333
Erica Ingerstad

2012-11-19 // 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback