Gymmat

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och sitter och dricker smoothie (med ägg såklart!). Jag hade bokat två pass tills ikväll, spinning och core. Men eftersom jag inte kände mej helt frisk så avbokade jag spinningen. Vill ju inte riskera att få en förkylning i hjärtat eller så hömhöm... Efter core-passet så kom min vän Isabelle till gymmet och så sprang vi lite på löpbandet och sen tränade vi lår och rumpa på maskiner. Verkligen den ultimata tjejträningen haha! Sen stretchade vi jättelänge. Är otroligt glad över att jag snart kan gå ner i spagat på båda sidorna! Jag har kunnat gå ner med högerbenet fram i typ 3 år men snart kan jag även gå ner med vänsterbenet fram. Yey me!
 
Fett söta vi är som leker i spegeln hihi. Och kolla min fett starka och vältränade mage!?!?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback