Grekland sommar 2013!

 
Jag och min bästavän Signe ska åka till Grekland nästa sommar! Vi bokade flygbiljetterna igår kväll! Vi ska till en by som heter Paleochora och ligger på Creta. Vi kommer bo i ett hus hos några som Signes familj känner. Jag har varit på Creta förut men kommer knappt ihåg någonting från det förutom att jag fick en norsk kompis som jag letade snäckor med... Så det här ska bli skitkul! 
 
Gud så jag längtar! Signe har varit där varje sommar sen hon föddes så hon har "kontakter" där. Så förutom sola, bada, shoppa, ta såna bilder som ovan, njuta, äta gott, festa(?), så kommer vi kanske att få jobba i en bar och blanda drinkar osv. Hur coolt vore inte det?!


åh jag längtar

2012-11-21 // 11:37:25

Vi måste ta massa bilder där!

Svar: Ja jag vet!! Skrev det i inlägget hihi. Vi ska ta såna där snygga inspirationsbilder på våra solbrända magar osv hahahaha... <333333
Erica Ingerstad

2012-11-21 // 11:38:13

MEN AAH VAD NAJS!!

2012-11-21 // 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback